Vzhledem k tomu, že se běžně stává, že při vytahování vstřiků dostupnými prostředky dojde k závažnému poškození a velmi často k přetržení vstřikovače, nabízíme i možnost která, je s velkou pravděpodobností poslední před výměnou hlavy motoru. A to je jeho odfrézování. Z praxe víme, že se toto stává již u relativně mladších vozidel.
Podle našich zkušeností je asi nejproblémovější motor Renault-Nisan 2.O s Piezo vstřikovači, který byl montován hlavně do dodávek Opel Vivaro, Renault Trafic a Nisan Primastar, kde začínají problémy s vytažením již po najetých cca. 100 000km. Dalším poměrně velkým průšvihem je motor IVECO 3.0 EURO 5. Který je v dodávkách Peugeot, Fiat a Citroen. Zde se již ví, že nejdou vstřiky vytáhnout ji po cca 40 000km. Nejsmutnější je na tom to, že oba jmenované motory patří jinak k velmi dobrým !!
Naší technologí je možné odstranit zbytek přetrženého vstřiku, včetně všech jeho součástí ze šachty tak, že nic nemůže spadnout do spalovacího prostoru válce a nemusí se demontovat hlava motoru. Navíc u některých vozidel, například u shora jmenovaných dodávek je možné odfrézování vstřiku provést přímo na vozidle bez demontáže motoru z karoserie! Což je velká úspora času a také financí. U ostatních vozů vše závisí, jako u žhavičů na tom, jak je motor uložen v karoserii. Vždy je potřeba, aby nad vstřikovačem byl zcela volný prostor. V případě že tomu tak není, je nutná demontáž motoru z vozidla.
Vzhledem k náročnější operaci a vyšším nárokům na opotřebení nástrojů (ve vstřiku jsou pohyblivé drobné a kalené součástky) je cena za odfrézování sice vyšší, ale při srovnání cen s dosud používanými způsoby (sundávání hlavy, rozbíjení víka ventilů, rozebírání motorů ,těsnění pod hlavu, mnoho hodin práce atd…) se mnohonásobně vyplatí.
Přesnou kalkulaci ceny najdete v sekci ceník