Vzhledem k dnešní konstrukci motorů se vstřikováním Common Rail, ale i umístění vlastního motoru v karoserii bývá často velký problém vstřiky vytáhnout, bez použití speciálního nářadí a přípravků, tak aby nedošlo k poškození nebo zničení ostatních dílů motoru. Především ventilového víka nebo hlavy motoru a jiných součástí za nemalé finanční částky.
Hlavní důvod je v tom, že na motor a vstřikovače teče voda většinou z čelního skla a společně se solí, hliníkem, ocelí a teplem vytváří chemickou reakci, která podporuje vlastní korozi. Bohužel u některých typů dodávek již dnes není možné vstřiky dostupnými prostředky vůbec vytáhnout!!!
Demontáž vstřikovačů se provádí pomocí speciálního nářadí a přípravků, buď mechanicky, nebo hydraulickou sadou, která dosahuje síly v tahu až 20 tun. Ovšem tato síla je spíše v teoretické rovině, protože ze zkušeností víme, že při použití maximálního tahu by došlo k poškození hlavy a víka motoru. Proto se při vytahování vstřiků snažíme vždy zvolit takový postup, aby jakékoliv poškození bylo co nejmenší a případné škody na ostatních částech minimální !!